(۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲)

برگزاری دومین رویداد موثر ارتباط واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ استان کرمان

حضور واحدهای صنعتی کوچک و هلدینگ‌های بزرگ استان کرمان در همایش شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان ، حسین میجانی در دومین همایش ارتباط واحدهای کوچک و بزرگ کرمان عنوان کرد:از هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی ۹۴ درصدشان کوچک و متوسط‌‌اند و کمتر از ۲۰ درصد از تامین قطعات‌شان از داخل استان است.
وی افزود : ما در شرکت شهرک های صنعتی کرمان استان کرمان در تلاش هستیم تا با تقویت ارتباط واحدهای کوچک و متوسط زمینه صنعتی شدن استان را فراهم کنیم و گام‌های اولیه توسعه پایدار را برداریم. ارتباطی که مهمترین گام آن در قالب همایش تخصصی ارتباط صنایع بزرگ و کوچک برگزار شد.
استاندار کرمان نیز با حضور در این در این همایش از مصوبه شورای تامین و الزام شرکت‌های بزرگ در خرید از داخل استان گفت و تاکید کردبه جهت حمایت از شرکت‌های بومی و برای راه اندازی محصولات ۵ تا ۱۰ درصد گران‌تر خریداری شود.
علی رستمی، مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران نیز دیگر مهمان این همایش بود و عنوان  کرد  اولویتش برای تامین قطعات و سپردن کار به پیمانکاران استان کرمان  است.
مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر نیز در فرصتی که در این همایش در اختیارش گذاشته شد ضمن اشاره به افزایش ۲ برابری خرید این هلدینگ از استان متذکر شد که صنعت برای تامین قطعات نگاهش به بهترین قیمت و بهترین کیفیت است.
در انتهای این همایش تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علمی و کاربردی، واحد تولیدی قطعه گستر و شرکت شهرک‌های صنعتی  به امضا رسید
در قالب این تفاهم‌نامه دانشگاه نیروی متخصص برای واحد صنعتی قطعه گستر اموزش داده و کلاس عملی را در این واحد صنعتی  برگزار و در نهایت به استخدام این واحد درآیند.
روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان
keyboard_arrow_up