(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲)

برگزاری دومین رویداد موثر ارتباط واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ استان کرمان/ حضور واحدهای صنعتی و معدنی و هلدینگ‌های بزرگ در همایش شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان
با حضور مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران صورت گرفت:
 برگزاری دومین رویداد موثر ارتباط واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ استان کرمان/ حضور واحدهای صنعتی و معدنی و هلدینگ‌های بزرگ در همایش شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان

دومین رویداد ارتباط موثر صنایع بزرگ و کوچک استان کرمان، ذیل برنامه عمل خوشه کسب و کار قطعات و ماشین آلات کرمان برگزار شد و منجر به ۲ تفاهم نامه در جهت آموزش و تامین نیروی انسانی و تامین قطعات صنایع بزرگ توسط صنایع کوچک ذیل خوشه گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در این رویداد مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر، واحدهای صنعتی و معدنی و هلدینگ‌های بزرگ و فعالان اقتصادی حضور داشتند.

در حاشیه این رویداد، تفاهم نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان، دانشگاه علمی و کاربردی و واحد تولیدی قطعه گستر به امضاء رسید.

در قالب این تفاهم‌نامه دانشگاه، نیروی متخصص برای واحد صنعتی قطعه گستر آموزش داده و کلاس عملی را در این واحد صنعتی برگزار می‌کند و در نهایت به استخدام این واحد درمی‌آیند.

در حاشیه این آیین نیز نمایشگاهی از دستاوردهای قطعه سازان استان کرمان برای فروش به واحدهای بزرگ صنعتی راه اندازی شده بود. ضمن آنکه میز تخصصی ارتباط موثر بین واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک استان کرمان با ارتباطات و تبادل نظر رو در رو اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان در دومین همایش ارتباط واحدهای کوچک و بزرگ کرمان اظهار کرد: از هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی ۹۴ درصدشان کوچک و متوسط‌‌اند و کمتر از ۲۰ درصد از تامین قطعات‌شان از داخل استان است.

حسین میجانی افزود: ما در شرکت شهرک های صنعتی کرمان استان کرمان در تلاش هستیم تا با تقویت ارتباط واحدهای کوچک و متوسط زمینه صنعتی شدن استان را فراهم کنیم و گام‌های اولیه توسعه پایدار را برداریم. ارتباطی که مهمترین گام آن در قالب همایش تخصصی ارتباط صنایع بزرگ و کوچک برگزار شد.

استاندار کرمان نیز با حضور در این در این همایش از مصوبه شورای تامین و الزام شرکت‌های بزرگ در خرید از داخل استان، گفت: جهت حمایت از شرکت‌های بومی و برای راه اندازی محصولات ۵ تا ۱۰ درصد گران‌تر خریداری شود.

مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران نیز دیگر مهمان این همایش بود که طی سخنانی افزود: اولویتش برای تامین قطعات و سپردن کار به پیمانکاران استان کرمان است.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر نیز در فرصتی که در این همایش در اختیارش گذاشته شد ضمن اشاره به افزایش ۲ برابری خرید این هلدینگ از استان متذکر شد که صنعت برای تامین قطعات نگاهش به بهترین قیمت و بهترین کیفیت است.

 

لینک خبر در پورتال سازمان:
https://b2n.ir/n55592
لینک خبر در پایگاه خبری سازمان:
https://b2n.ir/u87685
keyboard_arrow_up