(۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲)

برگزاری نشست B2B مدیران ارشد صنایع بزرگ استان با واحد های قطعه ساز عضو خوشه ماشین آلات و قطعات صنعتی

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان ،حسین میجانی گفت: این خوشه با محوریت شرکت شهرک های صنعتی استان به عنوان یک مدل توسعه ای و با هدف شناسایی ، توانمند سازی و توسعه صنعت قطعه سازی و ماشین سازی  در حال فعالیت است .
میجانی افزود: برای رونق بخشیدن و افزایش سهم بازار ذینفعان خود از صنایع بزرگ استان، برای اولین بار و با حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان اقدام به برگزاری  نشست های B2B بین صنایع بزرگ و کوچک استان به صورت مستقیم و بدون واسطه کرده ایم .
شجاعی عامل توسعه خوشه صنعتی نیز در مورد روند فعالیت های خوشه گفت :در این نشست ها که مدیران ارشد صنایع بزرگ از جمله مدیرعامل محترم شرکت ملی مس ایران، مدیر عامل محترم شرکت صنعتی معدنی گلگهر و … حضور داشتند این امکان برای واحد های صنعتی کوچک و متوسط قطعه ساز عضو خوشه ماشین الات و قطعات صنعتی فراهم شد که در یک روز با تمامی صنایع بزرگ استان در سطح مدیران ارشد مذاکره بدون واسطه داشته باشند.
وی در ادامه گفت :ما در سطح خوشه همواره با حمایت های استاندار محترم، معاونت محترم امور اقتصادی استانداری و دکتر میجانی مدیر عامل محترم شرکت شهرک های صنعتی استان در صدد توانمند سازی و رشد صنعت قطعه سازی و ماشین سازی استان هستیم با وجود مصوبه اخیر شورای تامین استان به منظور تامین قطعات مورد نیاز واحد های صنعتی استان از داخل استان این نشست ها و معرفی توانمندی های واحد های صنعتی عضو خوشه به مدیران ارشد صنایع بزرگ گام بزرگی در جهت توسعه صنعت استان و رشد اقتصادی استان خواهد داشت.
برنامه های خوشه در این مدت همواره در زمینه توانمند سازی واحد های عضو خوشه تدوین و اجرایی شده که از مهم ترین برنامه ها میتوان به طرح آموزش عملی و ایجاد اشتغال با تضمین کار ،حل مشکل ماده ۳۸ تامین اجتماعی اعضا، ایجاد ساختار در واحد های کوچک و متوسط، برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی و فنی ، برگزاری تور های بازدید از واحد های صنعتی و … اشاره کرد.

شجاعی در پایان اضافه کرد: همچنین در صدد هستیم تا برنامه هایی از جمله ایجاد شهرک کارگاهی قطعه سازی ، ایجاد دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت آموزش نیرو های مورد نیاز سطح خوشه ، ایجاد کنسرسیوم فروش و … به نتیجه برسانیم.
روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمان 

keyboard_arrow_up