خودروسازان شکوفا صنعت پویا

درباره واحد

شرکت خودروسازان شکوفا صنعت پویا یکی از مجموعه های توانمند صنعتی درجنوب شرق ایران ،فعالیت خودرا در زمینه تولید انواع تریلرهای جاده ای و کمپرسی و تریلی های کشاورزی از تاریخ .۰۱/۰۵/۱۳۹۹ آغازنمود.

مجموعه توانمند شکوفا صنعت پویا به عنوان بزرگترین واحد صنعتی گروه صنعتی پویان درزمینه سازه های فلزی توانسته است با استفاده از تجارب و تخصص ارزنده ۲۵ساله ی خود، خودروسازان شکوفا  صنعت پویا را در گروه صنعتی پویان همراهی نماید.

رزومه واحد

شرکت خودروسازان شکوفا صنعت پویا بعنوان نخستین تولیدکننده تریلر کمپرسی سه محور با ظرفیت حجمی ۳۴ متر مکعب و تریلی کفی در جنوب شرق کشور با استانداردهای روز دنیا را به آن مجموعه محترم معرفی نمائیم.شرکت خودرو سازان شکوفا صنعت پویا یکی از مجموعه های توانمند صنعتی درجنوب شرق ایران، فعالیت خودرا در زمینه تولید انواع تریلرهای جاده ای و کمپرسی و تریلی های کشاورزی از تاریخ ۰۱/۰۵/۱۳۹۹ آغازنمود.

مجموعه توانمند شکوفا صنعت پویا به عنوان بزرگترین واحد صنعتی گروه صنعتی پویان درزمینه سازه های فلزی توانسته است با استفاده از تجارب و تخصص ارزنده ۲۵ ساله ی خود، شرکت خودرو سازان شکوفا صنعت پویا را در گروه صنعتی پویان همراهی نماید.

پتانسیل گسترده استان های جنوب شرق کشور در زمینه اکتشاف و استخراج معادن، نیاز به حمل با کیفیت مواد معدنی را به طور روزافزون افزایش می دهد و این مهم سبب گردید این شرکت اولین خط تولید کامل تریلرهای کمپرسی و کفی )ساده و رولبر( را بومی سازی نماید تا با قیمت رقابتی و تسهیلات ویژه )از ۶ الی ۶۰ ماه با بهره پایین( در خدمت صنایع معدنی منطقه گامی مؤثر برداریم.

مدیر عامل: آقای حمیدرضا عباس زاده

آدرس: کرمان ،جاده تهران، کنار گذر غربی امام رضا (ع)

کد پستی: ۷۶۱۸۹۴۰۰۰۵

تلفن: ۰۹۱۲۸۹۹۵۰۹۰

ایمیل: info@ksspco.com

آدرس وبسایت: www.ksspco.com

-ایمیل: Mashinsazibartar1213 @ gmail.com

شرکت خودروسازان شکوفا صنعت پویا بعنوان نخستین تولیدکننده تریلر کمپرسی سه محور با ظرفیت حجمی ۳۴ متر مکعب و تریلی کفی و تولید انواع تریلرهای جاده ای و کمپرسی و تریلی های کشاورزی است.

رئیس هیئت مدیره: آقای حسین پویان
عضو هیئت مدیره: محسن پویان
اطلاعاتی در دسترس نیست
keyboard_arrow_up